Reconnaissance d'une dette de 7 livres tournois faite par Jean Pamparé, marchand, en faveur de Gilbert Rousseau, contrôleur de la maison de la reine de Navarre .



[Transcription partielle :] Le vingt troysiesme jour de may l'an mil Vc soixante dix, en la court du roy nostre sire a Tours , personellement estably et deuement soubzmis Jehan Pamparé, marchant demourant en la paroisse de Choiseaulx, soubzmetant, par lequel a cogneu et confessé debvoir a maitre Gilbert Rousseau, controlleur de la maison de la royne de Navere , absent, la court et le notaire stipulant et acheptant pour luy la somme de sept livres tournois pour vendaison et livraison d'un septier de bled froment et six boisseaulx seigle audit estableur, ce jourd'huy faicte par ledit Rousseau, constituant icelluy estableur a confessé doulx laquelle somme de sept livres, icelle estably a promis et promect par ces presentes paier audit Rousseau ou au porteur de la porte en cestedite ville, dedans le jour et feste de la Magdelaine prochain venant, a peyer(a) cy [...] a ce faire audit, obligé etc. (...) son corps a tenir prison (...) faict audit Tours , es presences de Bertrand Chauveau, clerc, et Jacques Aulde, marchant demourant a Dissay, tesmoins ce a[...] estably, declaré ne scavoir signé.
[Signé] Digoys(b).





Notes :

a. Terme incertain. — b. Au verso de l'acte figure l'obligation pour Jean Pamparé de verser VII livres à la Magdalaine 1570.



text encoding initiativePowered by XTF
Centre d'Études Supérieures de la Renaissance
Cette œuvre est mise à disposition selon les termes de la Licence
Si vous utilisez ce document dans un cadre de recherche, merci de citer cette URL :
http://renumar.univ-tours.fr/xtf/view?docId=tei/TIPO638984.xml&doc.view=print;chunk.id=n1
Creative Commons Attribution - Pas d’Utilisation Commerciale - Partage dans les Mêmes Conditions 4.0 (CC BY-NC-SA 4.0).
Creative Commons Attribution - Pas d’Utilisation Commerciale - Partage dans les Mêmes Conditions 4.0 (CC BY-NC-SA 4.0)