Reconnaissance de dette par Jehan Baulacre, Marion Reverdie, femme de Mathelin Reverdi, atteint de la lèpre, de la paroisse Notre-Dame-de-Vosnes de Rochecorbon , et Macée, femme de Thomyn Dauvyn (ou Thomyn Dauvin), de La Ville-aux-Dames
, envers Macé Leberthon, de la paroisse Saint-Venant de Tours
, et Charlot Carré, de Saint-Jehan-de-Beaumont, près de Tours
, pour la somme de 57 s. 6 d.t. que leur doit Petit-Jehan Baulacre, gendre de Thomyn Dauvyn, pour la vente d'un engin de pêche, et qu'ils s'engagent à payer pour les prochaines fêtes de Pâques et de saint Jean Baptiste, ce en présence des témoins Jehan Carré et Jehan Maubert.
[f° 13, v°] Ledit jour, en ladite court personnellement estably Jehan Baulacre paroissien de Notre-Dame-de-Vosnes de Rochecorbon et Marion Reverdie, femme de Mathelin Reverdi, malade de lepre, paroissiens de Rochecorbon(a), et Macee, femme de Thomyn Dauvyn et de lui sousfisament aucthorisee paroissiens aussi qu'elle disoit, paroissiens de La Ville-aux-Dames . Soubzmectans, etc. Et Lesquelz et chascun d'eulx pour le tout confessent devoir et(b) promectent paier a Macé Leberthon et Charlot Carré, pescheux de paroissiens est assavoir ledit Leberthon de Sainct-Venant dudit Tours
et ledit Charlot Carré de Sainct-Jehan de Beaumont, pres Tours
, a ce par moictié a ce pour la somme de cinquante sept solz six deniers tournoys, ce pour et ou nom de Petit-(c)Jehan Baulacre. En laquelle somme icelluy Bau Jehan(d) Petit-Jehan Baulacre, gendre de Thomyn Dauvin, estoit atenu ausdits crediteurs a cause de certains engins a pescher poisson. Aussi, etc. Dont, etc. A paier dedans les jours et festes de Pasques et la sainct Jehan Baptiste prochaine venante, par moictié, avecques tous coustz, etc. Oblig[eant] eulx et chascun d'eulx, etc. R[enonçant], etc. Fid[em], etc. Presens a ce Jehan Carré et Jehan Maubert, tesmoings.
[Signé] Portays
(a) paroissiens de Rochecorbon , dans l'interligne supérieur. — (b) confessent devoir et, dans la marge. — (c) Petit, dans l'interligne supérieur. — (d) Jehan, répétition non corrigée.
|